
24 febr. La Míriam es presenta al Consell Escolar de Sant Martí

Els consells educatius municipals de districte (CEMD) són espais de participació per tractar qüestions comunes que afecten els centres d’un mateix districte.
Cada centre ha enviat un representant de cada sector (alumnat, professorat, PAS…) perquè formi part del cens del districte.
Fins el 27 de febrer podem votar telemàticament a les eleccions del CEMD entre les candidatures a representants de les famílies.
Aquest any s’hi presenta la Míriam Alonso, mare de l’escola, membre del nostre Consell Escolar i persona activa a l’AFA, a les comissions d’extraescolars, de comunicació i al grup de treball del casal d’estiu.
Si voleu votar la seva candidatura podeu fer-ho clicant el següent enllaç.
Les votacions electròniques comencen el dilluns 21 de febrer a les 09:00 hores i finalitzen el diumenge 27 de febrer a les 23:59 hores.
1 plaça per RENOVACIÓ, mandat 2022-2026.
Miriam Alonso, Escola la Llacuna del Poblenou
– Una escola de qualitat i de referència arreu, lluitant per aconseguir recursos suficients per a poder fer que tots els infants del districte estiguin feliços aprenent a les escoles del districte
– Que el pas als instituts de referència sigui d’una manera natural, en un institut pròxim i seguint la mateixa metodologia de l’escola.
També us pot interessar...
Últimes publicacions
Extraescolars amb places!!
Les famílies que no us heu decidit encara per alguna activitat us informem que ens falta molt poquet per tancar grup, animeu-vos: Dansa Contemporània Patinatge artístic Patinatge carrer Per altra us volem ensenyar un vídeo de Coral i Dansa Contemporània i un audio del Grup
Festa de fi de curs en imatges 2021-2022
Últimes publicacions
Oberta la inscripció pel servei de menjador i d’acollida pel curs 2022-2023
Ja us podeu inscriure a l’acollida i el menjador del curs vinent. Les inscripcions estaran obertes fins al 27 de juny. A QUÈ ENS PODEM INSCRIURE 1️⃣ Acollida especial de setembre, gratuïta, durant la jornada intensiva de tot el mes de setembre. 2️⃣ Acollida Matí:
Així va ser la festa d’aniversari de la Colla de tabalers i geganters
Dissabte al matí va ser dia de festa grossa a l’escola. La Colla de Tabalers i Geganters de La Llacuna va celebrar el seu desè aniversari acompanyats de la Colla del Drac i dels Diables del Poblenou. Les famílies van poder iniciar-se a la colla