Convocatòria d’Assemblea General de l’AFA 2024

Benvolgudes famílies,

Des de la Junta de l’AFA de La Llacuna volem convocar-vos a la propera Assemblea General que es celebrarà en format híbrid el dimarts 17 de desembre, a les 18.00 h: Presencialment, al menjador  de l’escola i telemàticament a través del següent enllaç:

CLICA AQUÍ per connectar-te virtualmet a l’assemblea general de socis 2024.

Que és l’Assemblea General de l’AFA i per què hi hauria d’assistir?
L’Assemblea és l’espai en el qual les famílies sòcies de l’AFA poden valorar la feina feta, decidir sobre el futur de l’AFA i votar les candidatures presentades a l’òrgan de govern.

Qui hi pot assistir i com?
Totes les famílies que tinguin fills i filles matriculades a l’escola podran assistir-hi, tot i que només les famílies associades tenen dret a vot.

Qui pot presentar candidatures i com ho ha de fer?
D’acord amb els nostres estatuts, l’òrgan de govern pot ser renovat cada any i qualsevol sòcia o soci pot presentar la seva candidatura. El passat 02/11/2023, en assemblea geneal extraordinària, vam acordar el procès per l’elecció de nova junta. PODEU CONSULTAR ELS ACORDS EN AQUEST ENLLAÇ

Presentació de candidatures

Periode obert fins el 27 de novembre de 2024

  • Les candidatures s’han de presentar al correu junta@afalallacuna.cat, amb còpia a comunicacio@afalallacuna.cat. Es presentaran amb un mínim de 20 dies d’antelació a l’Assemblea durant la qual tindrà lloc la votació.
  • Les candidatures seran de llistes tancades. Aquestes contindran un mínim de 3 membres.
  • Quan es presenti la candidatura, també s’ha de presentar un programa on es marcaran les principals línies d’actuació pel mandat.
CONSULTA AQUÍ LES CANDIDATURES QUE S’HI PRESENTEN Les anirem posant a mesura que les anem rebent.


ORDRE DEL DIA

  1. Benvinguda. Presentació i explicació del funcionament de l’Assemblea.
  2. Aprovació de l’ordre del dia.
  3. Aprovació de l’acta de l’Assemblea General Ordinaria de 30 de novembre de 2023.
  4. Presentació i aprovació de l’estat de comptes de l’exercici 2023-2024.
  5. Presentació del pla de treball de cada comissió i dels grups de treball pel curs 2024-2025 .
  6. Presentació i aprovació del pressupost 2024-2025.
  7. Presentació de candidatures o renovació de la junta actual i votació, si s’escau i presentació del pla de treball pel cura 2024-2025.
  8. Torn de preguntes.

 

DOCUMENTACIÓ PER L’ASSEMBLEA

 

SISTEMA DE VOTACIÓ
S’acceptaran els següents tipus de vots:
1.- Presencials el dia de l’assamblea.
2.- Una setmana abans de l’assemblea s’habilitarà un formulari vot online fins just abans de la votació presencial a l’assemblea. En aquest formulari s’haurà d’indicar el nom de família, el DNI, el correu electrònic, el numero de detèfon mòbil i la candidatura que rep el vot. La informació es cotejarà amb la informació disponible a l’Ampasoft.
3.- Mitjançant vot delegat. Cada assistent podrà dur, només, un vot delegat. Per delegar el vot es farà servir el formulari de vot, en el qual es marcarà la casella corresponent i s’omplirà la secció de “delegació de vot”. Caldrà aportar una fotocòpia
del DNI o un document acreditatiu de la persona que delega el vot.

PLANTILLA PER DEMANAR LA DELEGACIÓ DEL VOT


SERVEI D’ACOLLIDA

Si voleu assistir a l’Assemblea disposem d’un servei d’acollida gratuït pels infants.
FORMULARI DE SOL.LICITUD DEL SERVEI D’ACOLLIDA

També us pot interessar…